Gyakran ismételt kérdések (GYIK, FAQ)

Tudok regisztráció nélkül vásárolni?

Az internetes áruház által kínált termékekre csak regisztrációt követően, a nap 24 órájában lehet rendelést leadni. Regisztráció nélküli vásárlásra pillanatnyilag nincs lehetőség.

A feltüntetett árak bruttó vagy nettó árak?

Az internetes áruházban található termékek árai bruttó árak, azaz áfával növelt fogyasztói árak.

Hol tudok további termékeket megnézni?

A teljes termékskálánk üzletünkben tekinthető meg: 6000 Kecskemét, Kullai köz 2/a.

Mi történik, ha az általam kiválasztott termékből éppen nincs készleten?

Amennyiben valamelyik termékből nem áll rendelkezésünkre megfelelő mennyiség készleten, úgy a megrendelést követően munkatársunk telefonon vagy e-mailben felveszi Önnel a kapcsolatot a kiszállítandó csomag tartalmát és a kiszállítás időpontját illetően.

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

Webáruházunkban jelenleg utánvéttel és előre történő banki átutalással lehet a kiválasztott termékeket kifizetni.

Hogyan jutok hozzá a megrendelt termékhez?

A megrendelt termékeket személyesen az üzletünkben vagy házhozszállítást követően lehet átvenni.

Hol tehetek fel kérdéseket, oszthatom meg az észrevételeimet?

Bármilyen észrevételt tehet, illetve kérdést intézhet az natixkft@t-online.hu címre írt e-mailben, vagy személyesen a  76/495-125 telefonszámon.

Mit tehetek, ha nem tetszik, amit megrendelek?

A törvényi rendelkezések értelmében Önnek jogában áll 8 munkanapon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállni. A nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik amikor Ön a csomagot átvette.

Mit tehetek, ha a megrendelt termék sérült?

Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.